سلام
سالروز ۱۰ سالگی سایت هست ، هر چند که از انتشار اولین نوشته من در اینترنت بیشتر از این زمانم میگذرد ولی خب اولین پست سایتم برای ۲۱ آبان ۱۳۸۷ هست ولی من از راهنمایی با وبلاگ آشنا شدم.
۱۰ سال پیش در چنین روزی نخستین پست سایتم رو منتشر کردم. ارزش نشر دیجیتال و اینترنتی در دنیای امروز به مراتب بیش از گذشته هست.
به طوری که هر ساله آمار صفحات اینترنت را برا اساس زبان ها می سنجند.
داستان آغاز به کار سایت من کمی پر فراز و نشیب هست. از کپی برداری نام مجله الکترونیکی من تا روز به روز افزوده شدن به مجله های اینترنتی در حالی که جزو نخستین سازندگان مجله اینترنتی بودم یا اینکه پیگیری برنامه های تحت وب که تا آن روز شناخته شده نبود و با پرداختن به آن و معرفی آنها کم کم مردم رو با برنامه های تحت وب آشنا کردم.
در حالی که من هیچگاه نگاه حرفه ای به نوشتن در اینترنت نداشتم و برای خودم به صورت دلنوشته‌وار انجام می دادم ولی همیشه در طول زمان پست گذاری خودم را از بار مسئولیت پذیر بودن در قبال حق کپی رایت شانه خالی نکردم و همه تلاش خودم رو برای تولید محتوا منحصر به فرد و فارق از کپی کردن و منفعت طلبی ادامه دادم.
زمانی که در آغاز این هیجان بودم هیچگاه به این نیاندیشیدم که چند سال می توانم طی کنم ولی اکنون که میبینم ده سال از عمر سایتم میگذره بسیار خرسند و خوشحالم.
امیدوارم نوشته ها و مقالات من در طی این ۱۰ سال برای جامعه خوانندگان سایت من سودمند بوده باشد.
با آرزوی بهتری روز ها برای فناوری اطلاعات ایران

By Saeb Khanzadeh

Programmer and Computer Engineer

 
Deprecated: Directive 'allow_url_include' is deprecated in Unknown on line 0