درباره من

سلام.

من از سن ۱۵ سالگی آغاز به وبلاگ نویسی نمودم و سپس از سن ۱۷ سالگی با ورود به دبیرستان با زبان VB6 آشنا شدم که کم و بیش می توان سرآغاز برنامه نویسی حرفه ای من نامید. با ورود به دانشگاه به آشنایی کامل تری با زبان سی پلاس پلاس رسیدم و به واسطه تشابه زیاد آن با زبان PHP و علاقه به کار در زمینه برنامه نویسی تحت وب آغاز به کدنویسی با این زبان نمودم و پروژه و سایت های زیادی را راه اندازی کردم که برخی هنوز زنده و در جریان هستند.
به واسطه ارتباط با برخی دوستان با محیط برنامه نویسی Xamarin با زبان سی شارپ آشنا شدم و تلاش کردم در زمینه موبایل از این پلتفرم استفاده کنم ولی پس از مدتی مایکروسافت توسعه این محیط را متوقف نمود.
یکی از دنبال کنندگان و حامیان پیام رسان های بومی و به طور کلی بومی گرایی فارغ از جغرافیای سیاسی هستم، به این معنی که هر کشوری می‌باست بومی بودن صنعت خود را در الویت قرار دهد و اقتصاد قوی با حمایت از کسب و کار های داخلی فراهم آورد.
علاقه شدیدی به یادگیری زبان های خارجی دارم به طوریکه تلاش میکنم در کنار تقویت زبان انگلیسی، زبان های عربی و روسی را نیز یاد بگیرم. همچنین تقویت زبان مادری (گیلکی)  به ویژه یادگیری واژه های سره به همراه ریشه وازگان نیز یکی از الویت های من می باشد.

گرایش سیاسی مشخصی ندارم ولی عموما  ملی گرا به شمار می آیم(ملی گرا نه به معنای افراطی تنها وطن یا یک قوم و یا هر مضمون نژاد پرستانه) ملی را اگر به معنای ملت بگیرید، هر انسانی شاملی چند ملیت یا جزوی از چند ملت می شود. ملت های دینی، زبانی، طبیعی، سیاسی و … بر اساس این تعریف می شود گفت هر انسانی به صورت طبیعی در هر موضوع اجتماعی ممکن است ملیت دیگری داشته باشد. با شناخت چنین مضمونی مدیریت یک اجتماع نیز می تواند دقیق تر صورت بگیرد.

این وبسایت نیز یک محیط شخصی و کوچکی است که تلاش می کنم روز نوشت ها و نوشتارهایی را در آن به همرسانی کنم. هرچند بسیاری از دوستان همیشه این انتقاد را دارند که ظاهر وبسایت هیچ مناسب کسی نیست که در این حرفه فعالیت می کند(مورد قبول است) ولی عموما به محتوا بیشتر اهمیت می دهم.

از سال ۱۴۰۰ عضو هیات کوهنوردی مقاومت می باشم و موفق به صعود به قله های استان گیلان و خارج استان گیلان شده ام. 

آواتار ها یا تصاویر پروفایل من: من در شبکه های مجازی از آواتار بکار می گیرم که بسیاری از دوستان بر آن نقد دارند با تمام احترام به دیدگاه‌های آنان اما تصویرک یک تصویر با سلیقه شخصی می باشد که بیان کننده نگاه فرد به تصویر مجازی خود است. تصویرک یا آواتار من امضایی در صفحات مختلف مجازی است. به بیان دیگر با این کار در تلاش هستم به کاربران فضای مجازی این مفهوم را برسانم که در دنیای مجازی برخی از کاربران دارای دنیای دیگری هستند با تفاوت های بسیار نسبت به دنیای واقعی و راهی جز این تا کنون پیدا نکردم که بتوانم این دیدگاه فرهنگی را به کاربران ایرانی منتقل کنم. امیدوارم تاکنون موثر بوده باشد.

شما می توانید من را در پیام رسان های گپ، آی گپ، بله، تلگرام، سروش پلاس، روبیکا، ایتا، غدیرنا، توییتر، ویراستی، ویکهد، اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *