سلام
بیشتر اندروید داران این نظر که “دیدن یک قالب (پوسته – Theme) برای زمان زیاد بسیار دشوار است و بیشتر کاربران دوست‌دارند اجراکننده (لانچر – Launcher) گوشی خود را پس از زمانی جایگزین نمایند” را قبول دارند. از این رو به شما اپکس لانچر (Apex Launcher) را پیشنهاد می‌کنم.
ویژگی ها
اپکس لانچر نیز مانند هر اجرا کننده سفارشی دیگر نیز دارای تنظیمات و محدودیت هایی می باشد که به کوتاهی از آنان یاد می‌کنم:

  • از میز کار (Desktop) خود بیشینه (حداکثر) استفاده را ببرید‌:
    شما در بخش تنظیمات این لانچر می‌توانید نوار هشدار(Notification bar) و منو اصلی (Dock) را بردارید. تا بیشترین فضای دردسترس را از میزکار خود بدست آورید.
  • برای رویداد های لمسی فرمانی را قرار دهید:
    یکی از دلچسب ترین توانایی های سیستم عامل هایی چون اندروید این می‌باشد که شما می‌توانید برای رویداد هایی چون دوبار ضربه (Double Touch),٬ بالا کشیدن انگشت (swipe up) ٬ نگه داشتن انگشت (Long Press ) و دیگر موارد یک فرمان قرار دهید مانند: هنگام کلیک روی دکمه خانه (Home Key ) منو برنامه ها باز شود.
  • پویانمایی های (Transition) دلچسب را برگزینید:
    این که برای هر تغییر صفحه ای یک انیمیشن وجود دارد امکان خوبی است که اگر لانچری آن را نداشته باشد واضح است که انتخاب نخواهد شد.
  • در هر بخش میزکار جستجوگر را داشته باشید:
    شما می‌توانید جستجوگری را در تمام صفحات میزکار اندروید خود داشته باشید تا با یک لمس به دنبال اپلیکیشن ٬ مخاطب٬ فایل و یا هر چیز دیگر باشید.
  • مهم تر از همه یک اجرا کننده تیز و سبک داشته باشید:
    مهمترین نکته در اپکس حجم پایین یا سبک نسخه ساده آن می باشد
    ✏اما در پایان باید بگویم این لانچر نسخه پیشرفته نیز دارد که جهت درآمدزایی گروه طراحی و توسعه آن می‌باشد.


کافه بازار

Google Play

By Saeb Khanzadeh

Programmer and Computer Engineer