نمی دانم به چه اندازه شما به شمایل (ICON) ها نیاز پیدا می کنید ولی اگر صاحب سایت و یا برنامه نویس و یا به طور کلی با طراحی ارتباطی دارید. این سایت به درد شما خواهد خورد. دیگر نیاز به کرک و دو دلی درباره حق کپی رایت نخواهید بود.با من تا معرفی این سایت همراه باشید.
X-Icon Editor
سایتی خدماتی می باشد که شما به وسیله آن و ابزار هایی که دراختیار شما قرار خواهد داد می توانید یک تا بی نهایت شمایل طراحی کنید که کیفیت این طراحی بسته به ذوق و سلیقه شما خواهد بود.
درباره سازنده این خدمت روی وب باید بگویم که شرکت ایتالیایی آواریس – ارائه دهنده راه حل کسب و کار – با شرکت مایکروسافت به عنوان یک کمیته ای در طرح دانشجو برای کسب و کار که اکنون سایت مربوط به این طرح در سایت اصلی مایکروسافت (http://www.microsoft.com/en-us/studentstobusiness) قرار دارد همکاری داشته است.
محیط و ابزار ها
محیط بسیار زیبا و ساده ای همراه با سرعت قابل ستایشی دارد.از جمله ابزار های این خدمت روی وب (Service On the Web) می توان به نوشتار، پالت رنگ، مداد، رنگ گیر (Eyedropper Tool)، اشکال مربع و دایره ، خط، ساز قلم اشاره کرد.
امکانات
در ایکس-آیکون ادیتور می توانید در 4 اندازه شمایل طراحی کنید. شمایل را برای ویرایش از سیستم خود وارد کنید پیش نمایش شمایل خود را مشاهده و همچنین از زبان فارسی (پارسی) پشتیبانی می کند.
آدرس سایت: www.xiconeditor.com

By Saeb Khanzadeh

Programmer and Computer Engineer