اگر یادتان باشد در بخش اول سر مطالب استاندارد سایت ها برای مرکز دانلود موسیقی در مبحث شیوه سایت در شماره 2 به شما قول دادیم که درباره آن توضیح بدهم.
طبق آن شماره ارکان اصلی پست های موسیقی باید اینان باشد:
نام آهنگ(که عنوان پست بهتر است همین باشد)،نام خواننده ، نام آهنگ ساز ،سبک آهنگ ، نوع آهنگ ، آلبوم ، زبان آهنگ(اختیاری)
این همان اطلاعاتی است که در خود یک فایل استاندارد هست.
من می خواهم اینجا بیشتر توضیح دهم.
خوب باید بگویم شیوه استفاده از این ارکان سلیقه ای است و در یک سایت حرفه ای همین بازدید کننده ، بیننده و کاربر را جذب سایت می کنند.
برای مثال شما می توانید این اطلاعات را لیست وار وارد کنید و بعد در ادامه توضیحاتی درباره آن بدهید. یا اینکه می توانید در یک نوشته خبری مانند ،مانند نمونه زیر استفده کنید. در نمونه اولی مربوط به یک آلبوم موسیقی است:
خوب امروز “آلبوم(اسم آلبوم)” از  آقای (اسم خواننده) برای شما گذاشته ام که توسط آقای/گروه (اسم آهنگ ساز اصلی یا گروه) آهنگ آن ساخته شده سبک آن (سبک آهنگ.مثال:سنتی یا کلاسیک) است و فارسی خوانده شده نوع آهنگ ، (نوع آهنگ.مثال:غمگین)است
بهترین آهنگ از نظر این سایت آهنگ (اسم آهنگ.مثال:آهنگ شماره1) است. …. .

در نمونه دومی مربوط به یک آهنگ است:
خوب امروز “آهنگ(اسم آهنگ)” از  آقای (اسم خواننده) برای شما گذاشته ام که توسط آقای/گروه (اسم آهنگ ساز اصلی یا گروه) آهنگ آن ساخته شده سبک آن (سبک آهنگ.مثال:سنتی یا کلاسیک) است و فارسی خوانده شده نوع آهنگ ، (نوع آهنگ.مثال:غمگین)است
من از این آهنگ خیلی خوشم آمده بود و خواستم برای شما بگذارم این آهنگ از آلبوم (اسم آلبوم) است که آن هم به شما پیش نهاد می کنم. …. .

تمامی حقوق این مطلب مربوط به نویسنده آن و نویسنده می باشد و استفاده از آن با ذکر منبع مانعی ندارد.

منتظر شنیدن نظرات گرم و صمیمیتان هستم.امیدوارم این مطلب به شما کمک کند.

By Saeb Khanzadeh

Programmer and Computer Engineer