مقدمه

مدت هاست کاربران ایرانی که می خواهند پا به عرصه وب بگذارند، به دنبال هاست ها و دامنه های رایگان هستند و همیشه برای این کار می بایست به سمت سایت های خارج از ایران بروند و ببینند آنها چه امکاناتی را به رایگان در اختیارشان قرار می دهند حال اینکه موانع و ایراداتی نیز در این مسیر خواهد بود، مانند اینکه قوانین این سایت ها برای استفاده رایگان چیست و یا تا چه مدت رایگان است و در قبال رایگان بودن چه چیز ی را از شما می خواهند و هزار چیز دیگر …. .

این مسائل سبب این شد که سایتی را به شما پیشنهاد دهم که راهی را شروع کرده است نیاز به بازخورد کاربران فارسی زبان دارد و این بازخورد چیزی جز استقبال از این سرویس نیست.

سابز؛ نوزادی در عرصه دامنه و کوتاه کننده ها

تیتر بالا برای شروع معرفی سابز است. سابز یک سرویس رایگان هست که شروع به فعالیت در عرصه سابدامنه ها نموده است که در نوع خود جالب است این سرویس قابلیت اتصال به دامنه و کوتاه کنندگی لینک را در اختیار شما قرار می دهد. سایتی که با توجه به ترجمه به چند زبان آسیایی نشان از دیدگاهش به این عرصه را دارد.
پروژه سابز کاملا در ایران پیاده سازی شده است سرویس های آن شاید اکنون چشمگیر و قابل رقابت با دیگر سایت های مشابه خارجی نیست ولی برتر از نمونه هار شاید مشابه داخلی است. انتخاب سابز برای وبمستر ها یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

امکانات

  1. اتصال به دامنه
  2. کوتاه کننده آدرس
  3. بدون تبلیغات
  4. ترجمه زبان های: چینی، پارسی، فارسی افغانی، تاجیکی (کامل نه) و انگلیسی
  5.  دو دامنه اصلی: subz.ir , zqzco.com

پیشنهاد من استفاده از دامنه subz.tk  جهت کوتاه کننده آدرس می باشد.

برای ورود به سایز روی یکی از پیوند های زیر کلیک کنید:

English | فارسی | پارسی ایرانی | точик(tg) | точик (tj) | 中文

By Saeb Khanzadeh

Programmer and Computer Engineer