کتاب آشنایی با SQL Server 2008 و زبان T-SQL، یک کتاب عالی برای یادگیری نرم افزار SQL Server 2008 و آشنایی با زبان ( T-SQL(Transact است.شاید برای شما پیش آمده باشد که بخشی از مطالب یک کتاب نا مفهوم باشد علت آن ممکن است عدم بیان مناسب نویسنده در آموزش آن نرم افزار یا زبان برنامه نویسی باشد.

به طور کلی، وجود کتاب هایی با نگارش بد و نا مفهوم بودن متن بعضی از کتاب ها سبب شد تا نویسنده این کتاب، برای آموزش به دانشجویان خود و همین طور افرادی که تمایل به طراحی و تعریف بانک اطلاعاتی توسط این نرم افزار دارند اقدام به نگارش و چاپ این کتاب نماید.
آشنایی با SQL Server 2008 و زبان T-SQL
سخنان خود نویسنده در این باره:
 از آنجایی که اکثر کتاب های منتشر شده در زمینه آموزش SQL Server 2008 مطالب را به گونه ای مطرح می کنند که برای بسیاری از خوانندگان قابل فهم نمی باشد و احتمالاً بسیاری از مطالب بیان شده در این کتاب‌ها مورد استفاده بسیاری از خوانندگان قرار نمی گیرد، ما در این کتاب سعی نمودیم تا با بیانی ساده مطالب ضروری و مورد نیاز دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی و سایر فراگیران علاقمند به استفاده از این نرم افزار را به آنها آموزش دهیم. تا این امکان برای آنها فراهم گردد که بتوانند توسط این نرم افزار یک پایگاه داده را تعریف و مدیریت نمایند. همینطور، جهت آشنایی با زبان Transact-SQL که نگارش خاصی از زبان SQL می باشد، یک بخش از کتاب را به آن اختصاص داده ایم. درک این زبان برای استفاده موثر از داده ها ضروری می باشد. امید است مطالب تهیه شده مورد رضایت خوانندگان محترم واقع گردد.
از جمله مزایای این کتاب  آموزش همراه با تصاویر آن است که همراه با نثر شیوا در بهتر یادگیری مطلب به شما کمک می کند
برای سفارش کتاب و مشاهده دیگر اطلاعات آن روی  لینک کلیک کنید

By Saeb Khanzadeh

Programmer and Computer Engineer